La Fundació del monestir de Sant Daniel, que gestiona tot el patrimoni d’aquesta comunitat gironina, ha endegat un nou projecte de gestió patrimonial integral. És per això que des d’inicis de 2020 ha pres la decisió de dur l’arxiu del monestir (AMSDG) de forma directa i, conseqüentment, el SAF ja no gestiona aquest centre d’arxiu. D’ara endavant les persones intressades en consultar aquest arxiu s’hauran de dirigir directament al monestir de Sant Daniel.

Aprofitem aquestes línies per acomiadar-nos d’aquesta casa i agrair a la comunitat de Sant Daniel tots aquests anys de confiança per haver-nos deixat desenvolupar la feina feta durant vuit anys. Els desitgem grans èxits en aquest nou camí que emprenen.

Si voleu saber tota l’activitat que ha dut a terme el SAF a l’Arxiu del Monestir de Sant Daniel de Girona des de l’inici del projecte el 2012 i fins a finals del 2019 ho trobareu a la memòria d’activitat del SAF a l’AMSDG (2012-2019) que hem elaborat.

..

Finalment, recordar-vos que el SAF continua treballant per oferir el mateix servei de sempre a la Federació Catalana de Monges Benedictines i als monestirs de Sant Pere de les Puel·les i Sant Benet de Montserrat, també a les seves cases depenents (Santa Maria de Puiggraciós i La Santa Família de Manacor, respectivament) i a tots els usuaris del SAF, passats, presents i futurs. Som aquí per vosaltres! No dubteu a contactar amb nosaltres per qualsevol qüestió relativa al patrimoni documental i cultural de les benedictines (saf.mbc@gmail.com).