En motiu de la Setmana Internacional dels Arxius i de la primera campanya Apadrina un tros d’història del Servei d’Arxius de la Federació Catalana de Monges Benedictines (SAF), el dissabte 8 de juny el SAF i el Taller de Restauració de Document Gràfic del monestir de Sant Pere de les Puel·les us ofereixen una visita guiada combinada a l’arxiu històric i al Taller de Restauració del monestir.

De la mà de l’arxivera en cap del SAF i de la directora del Taller de Restauració, els assistents a la visita guiada podran entrar al monestir de la comunitat monàstica femenina més antiga de Catalunya per descobrir la seva història, el seu patrimoni documental i la feina que fan al seu Taller de Restauració.

Si vols conèixer en primera persona el patrimoni històric que custodien les monges benedictines de Sant Pere, i que es remunta al segle X, o veure com es treballa en un taller de restauració de document gràfic, quins tractaments porten a terme per restaurar el patrimoni documental, aprofita aquesta ocasió única, visita l’arxiu i el taller del monestir de Sant Pere de les Puel·les.

Dissabte 8 juny 2019 a les 10.30h
Monestir de Sant Pere de les Puel·les
C/ Anglí 55, 08017 Barcelona

Per motius de conservació i d’espai, les places són limitades.

Places exhaurides!