En el mac de la celebració del Tricentennari de la fi del setge de 1714, el SAF va organitzar les jornades L’Església a Catalunya durant la guerra de Successió, un espai d’aportacions i reflexió entorn del paper que va desenvolupar l’Església al llarg de la guerra de Successió: el seu posicionament, les seves vivències i alguns dels seus protagonistes; i a on hi destacaren les noves aportacions sorgides des de l’àmbit dels arxius de l’Església.

Les actes d’aquestes jornades, editades per Publicacions Abadia de Montserrat en la col·lecció Scripta et documenta, són segons l’historiador Ignasi Fernández Terricabras, autor de la introducció d’aquesta edició, “una de les aportacions científiques més atractives de les moltes que ens deixarà, en l’àmbit de la investigació històrica, la commemoració de l’11 de setembre de 1714.

TROBARÀS aquesta publicació al monestir de Sant Pere de les Puel·les i a la botiga del monestir de Sant Benet de Montserrat per 18€, o te l’enviem a casa (2€ més de despeses d’enviament) omplint la teva sol·licitud en el següent formulari:

First