Vols conèixer la Barcelona de 1714 des dels ulls d’una dona?

El SAF us proposa un itinerari històric diferent“Dos monestirs a primera línia de foc. Sant Pere de les Puel·les i Santa Clara de Barcelona a la Guerra de Successió”.

Tot passejant pels carrers dels barris de Sant Pere i de la Ribera, podreu descobrir la Barcelona de la Guerra de Successió, la seva gent, les seves famílies, els seus gremis… i les vivències de les monges benedictins dels monestirs de Sant Pere de les Puel·les i Santa Clara de Barcelona durant el Setge de 1714.

Coneix la Barcelona i els barcelonins de 1714 a través de la documentació inèdita conservada als arxius dels monestirs de Sant Pere de les Puel·les i Santa Clara de Barcelona de la mà de la seva arxivera. Dos monestirs femenins, dos arxius històrics, una guerra que suposa un abans i un després, un recorregut per la història de casa nostra!

Dades de l’itinerari:

• Dissabte 14 de desembre de les 10:00 a les 13:00 hores
  • Punt de sortida: Parròquia de Sant Pere de les Puel·les, Plaça de Sant Pere, Barcelona
  • Aportació:  10 € *
  • Imprescindible reserva prèvia

m

* La recaptació es destina a la conservació, gestió i difusió del patrimoni documental gestionat pel Servei d’Arxius de la Federació Catalana de Monges Benedictines.

FES LA TEVA RESERVA:

Per més informació envieu un correu a reservesSAF@federaciobenedictines.cat.

Amb la col·laboració de: