El SAF, Servei d’Arxius de la Federació Catalana de Monges Benedictines, en col·laboració amb la comunitat de Sant Daniel de Girona i de la Comissió del Mil·lenari d’aquest monestir, ofereix visites guiades a aquest cenobi alt medieval cada tercer dissabte de mes.

Els visitants podran observar els espais històrics emprats per aquesta comunitat de monges benedictines fundada per la comtessa Ermessenda de Carcassona entre el 1015 i el 1018. L’església i el claustre romànic recentment restaurat, els locutoris o visitadors, la cuina… són alguns dels espais dels que es podran gaudir. A més de la possibilitat de conèixer alguns dels documents més rellevants de l’arxiu històric d’aquest monestir!

Dades de les visites guiades:

• Cada tercer dissabte de mes
  • Monestir de Sant Daniel, C/ de les monges 2, 17007 Girona
  • Imprescindible fer reserva prèvia a saf.mbc@gmail.com.
  • Aportació:
                    – normal 5 €
                    – reduïda 3 € (menors de 6-12 anys)
                    – gratuït pels menors de 6 anys

La recaptació serà destinada a la conservació, gestió i difusió del patrimoni documental gestionat pel SAF.

Per més informació envieu un correu a saf.mbc@gmail.com.

m